stallmaxim

Alla inlägg den 7 november 2011

Av Simone Sörbö - 7 november 2011 19:40

Häjsan!
Jag heter Simone och jag mår inte bra.
Häjdå.

Men ah, typ så ja.. :)
Jag va ju i skolan idag då ja, men efter första lektionen höll jag på att dö, (bokstavligt talat)
men mamma kunde inte hämta mig så jag plågades igenom hela skoldagen, för att sen när jag kom hem rida Svalle.. :D

Men jorrå, jag går ut i hagen för att hämta honom, och jag orkar inte mer än att sätta på honom grimman innan jag bara villlägga mig ner för det kändes som om det började brinna i huvudet.. :<

Så nae, gick in och skrev klar spanskaläxan, sen letade jag efter billiga flygresor till spanien (där mormor är just nu) Men ah, det kostade ca 350:- ner dit och sen så kostade de ju såklart 2 500:- för att komma hem igen.. >.<

Jag orkar ingenting just nu, får se om huvudet brunnit upp imorrn eller nått.. o.o

Ska köra ponnytrav imorrn btw.

cya. <3

Presentation


Hejsan. :)

Jag är då en liten (liten? )
tjej på ca 14,5 år.. :D

Jag bor på en gård där vi föder upp travare, och NEJ(!) travare är inte fula eller opraktiska, dom e gosiga och smidiga... :<

(iallafall våra! )


Men iallafall, här kommer jag s

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards