stallmaxim

Alla inlägg den 3 november 2011

Av Simone Sörbö - 3 november 2011 22:23

Hej, uppdateringen kommer att bli bättre, hittar bara ingen mottivation, tack för kommentarerna! :D <3
Vet inte om ni får svaren? :o

Imorgon så ska jag tiiill?
ah, gissa. :D
den som gissar rätt för en länkning. ;)

Det är iallafall ett ganska känt ställe för sånna som behöver billiga saker till bilar.
jag ska köpa rep där.. x)

Det som kännetecknar affären är att namet på affären skrivs med *** bokstäver, den jag ska till ligger i Jönköping.

nåå? :D

Ha de så kul nu då.. :)


Min kisse Smirre får bjuda på bilden.. :)

 

Av Simone Sörbö - 3 november 2011 20:23

Några allmänt fula och konstiga bilder.




                                   

Av Simone Sörbö - 3 november 2011 17:39

  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .
  • .

Då kör jag igång igen ja.. :)

snälla, hur svårt kan det vara att skriva vad du vill läsa om? -.-

Bilder, texter..?

Okej?


Jag tar med mig kameran hela dagen imorgon och dokumenterar hela min dag om jag får 5 kommentarer, deal?

Jag har ju ändå 70 lata läsare såatt? :<

Skriver ett "riktigt" inlägg senare.. ^^

Av Simone Sörbö - 3 november 2011 12:49

Mobil inlägg... ^^Min mobil dampar dock, så jag kan skriva flera meningar och det skrivs 3 SEK senare... :((Hata Apple... >.

Presentation


Hejsan. :)

Jag är då en liten (liten? )
tjej på ca 14,5 år.. :D

Jag bor på en gård där vi föder upp travare, och NEJ(!) travare är inte fula eller opraktiska, dom e gosiga och smidiga... :<

(iallafall våra! )


Men iallafall, här kommer jag s

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards