stallmaxim

Alla inlägg den 2 november 2011

Av Simone Sörbö - 2 november 2011 15:45

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA HATA

 

skrev ett hur långt inlägg som hellst, sen stog de bara

"internet explorer har slutat att fungera"

Så nae, nu får ni inte veta vad my gjorde, synd för er, ni får själva klaga på så dålig täckning här ute..

Av Simone Sörbö - 2 november 2011 15:16

Jadå, idag så har jag :

  • flyttat den stora hästflocken från stora sommarhagen till stora vinterhagen. :)
  • Flyttat Svalur från Pandora och My till katinka
  • Flyttat Chavita från Katinka till pegasus (hingsten på bilden)
  • Tränat inkallning med Svalur
  • Skulle flytta My   (läs vad som hände i nästa inlägg.. >:(  )
  • Knuffade in Katinka i hagen igen..
  • Fick jaga Pandora som hade rymt... >:(
  • Fick trösta en genomsvettig ensam isis..
  • Hämtade Diana (Gammligaste hesten på gården, Nordsvensk 28 år. )
  • Svalur fick en bästis vid namn Diana.. x')


 
Av Simone Sörbö - 2 november 2011 10:00

jahaja, hittade 2 bilder på mig, den första är ovisad.. :)


Den första: Den togs andra dagen efter att jag hade fått min kamera och isak sprang runt och bara *klick-klick-klick-klick* och fyllde alla 3 minneskorten med traktorer.. :<


 

Den andra: Och ja, detta är ju då min profilbild på fb.. x)







 





Av Simone Sörbö - 2 november 2011 09:45

Noo.. :<

Fick slut på ideer, bara sådär.. *pooff*

Jao, då får du en bild på Nero dårå, stor svar hankatt på *springer och frågar mamma* hehe, 1 år.. ;)

 

Han tog min säng ju.. :<

Av Simone Sörbö - 2 november 2011 09:07

Godmorgon! :D

Tyckte att jag vaknade lite sent idag va.. :<

Här är det inget hästrelaterat iaf, dom som är på bilderna säger *meeoow*
vet du vad det är? ;)
     -braa, dutti idiot...  =')



Suddig eftersom jag stog typ 10 meter bort.. :<




 

och ja ,denna va ju oxå suddi.. :(

 

hehehe, aw.. ^^

 

Kelig kisse, ah! :D

 

 "-va?!, varför kollar du på mig för, vad har jag gjort?"

 
"-aaahaaaa..."

 

aw..

 

Jag ÄLSKAR denna bilden.. ='>
Såå fuul! :D





Åkhej, idag ska jag nog rida en påni och longera en, och sen ska vi flytta om några hästar och stängsla.. :<

Och nej! jag kommer inte att överleva.. :o

 

Presentation


Hejsan. :)

Jag är då en liten (liten? )
tjej på ca 14,5 år.. :D

Jag bor på en gård där vi föder upp travare, och NEJ(!) travare är inte fula eller opraktiska, dom e gosiga och smidiga... :<

(iallafall våra! )


Men iallafall, här kommer jag s

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards