stallmaxim

Alla inlägg den 5 november 2011

Av Simone Sörbö - 5 november 2011 23:00

Mobba verkligen INTE mitt rum nu.. :<
Jag hade precis dragit över sängen till väggen och ja, bilden är tagen på den RENASTE delen av rummet..

Och nej, jag är aldrig i mitt rum heller..

 

Av Simone Sörbö - 5 november 2011 20:35

Vill du se hur jag bor? :)
jasså? ;D
Bläddra neråt dårå.. :)






Huset!


Pannhuset.. (där ner i källaren i pannhuset där vi har våran panna, som vi eldar i för att få värme i huset, ah.. Där brann de för några år sen.. :D  )





Våran ladugård, och vi har oxå ett litet stall med 2 boxar som min pappa byggt för några år sedan.. :)








Våran bil, hästtransport, och ladugårrden.. (den blåa dörren längst bort är då de lilla stallet. :) )



Jau, detta är du Lilla My bakifrån, men det va inte de jag syftade på, utan att man ser den sk. hönsgården som är ihopbyggd me lösdriften som är ett fd. garage.. ah, ni ser längre ner..

   

Detta är då min sk. "lösdrift" och ja, ett fd. garage! :)


Vårat "riktiga" stall.. :D

   

Och så nära ligger vårat stall till vårat hus.. xd



Så de va nog allt.. ehe..

Vill du se ngt annat så får du kommentera, tror tom. att jag vågar lägga upp film om någon vill de.. x)

Presentation


Hejsan. :)

Jag är då en liten (liten? )
tjej på ca 14,5 år.. :D

Jag bor på en gård där vi föder upp travare, och NEJ(!) travare är inte fula eller opraktiska, dom e gosiga och smidiga... :<

(iallafall våra! )


Men iallafall, här kommer jag s

Fråga mig

2 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards